2012. november 19., hétfő

Mentorkodás és Agility


17-én szombaton kimentem Lilivel a menhelyre. Még este megbeszéltük hogy melyik buszon találkozunk, de reggel felhívott, hogy ki visz minket az apukája.
Ki értünk, én azt se tudtam hogy most mit vagy hogy kell csinálni, mert eddig csak egyszer voltam de sétáltatni.Na mind1 volt egy felesleges nyakörvem és azt kivittem és oda ajándékoztam a menhelyes kutyusoknak.:) (jó érzés volt) Elsőnek kivittük a nagy kutyusokat. Sok kutyus volt és nem nagyon jegyeztem meg a nevüket, de egy kutyusnak a neve nagyon megmaradt ő Bundi(szegényke nagyon sovány :( ). Azért maradt meg a neve mert ő mindig mindenkire ráugrott és persze engem se hagyott ki a jóból :).

Így adott mindenkinek egy felugrálós ajándékot Bundi :D

Mikor őket visszavittük, utána kihoztuk a közepes testűeket. Volt egy kis veszekedés a futtatóban de szerencsére nem lett belőle nagyobb baj.
Aranyosak a kutyusok :D Azt már biztos hogy mikor ráérek akkor elmegyek Lilivel megint.
Nagyon tetszett és láthattam, hogy mennyire boldogok a menhelyes kutyusok mikor kiengedhetjük őket futni.
 
 
Jó érzés volt kint lenni és még sokszor ki akarok menni :D






18-án vasárnap agilityzni mentünk :D
Mikor bekanyarodtunk csak két autó állt ott. Mondom mi a franc nem lesz edzés?
De aztán megláttam hogy közvetlen mögöttünk 3 autó is befordult és mindannyian agilityre jöttek :D

Most Erikánál kezdtem. A pálya kicsit bonyolult volt számomra XD egy kúszó 4 szer is benne volt.
 
Erika pályája (nem biztos hogy így volt már nem teljesen emlékszem rá)

Mollyban nem csalódtam egyre gyorsabb én meg egyre ügyetlenebb :/ gyakorolnunk kellet hogy a kúszóból ahogy kijön egyből forduljon arra amerre hívom. A végére elég szépen ment.

Buksi is gyors volt de ő óvatosabb az ugrásoknál.Vele is ugyan azt kellet gyakorolnunk amit Mollyval és neki is sikerült :D Az utolsó akadálynál nem tettem ki eléggé az ívre így mindig eljött mellette. De ez nem Buksi hibája volt :P

Aztán mentünk Hellához. ebben a pályában csak az volt a nehéz, hogy nagyon futni kellet főleg hogy eléggé gyors kutyáim vannak.
 
Hella pályája

Ez a pálya nagyon jó volt. Molly-t mostantól mindig fektetem a kezdéskor, de így néha be leugrik az első akadály lécébe :/ (legalább így ott marad a helyén).
Mindkettőjüknél a kúszóba küldést kellet gyakorolni még mert kicsit bizonytalanok voltak.

Az edzés végén kicsit frizbee-ztem Mollyval és próbáltam rájönni Timivel hogy hol lehet bekapcsolni a fényképezőgépen a sport módot. Valamit találtunk de nem az igazi. Aztán én maradtam még egy kicsit mert anya még nem jött értem.Addig Mollyt tanítottam hogy felém tolasson és hogy ha hátra felé lépkedek akkor ő tolatva szlalomozzon a lábam között :D






Itt vannak az ígért képek a hámokról és az övről:
 
 A két hám. A kutyák nevét és a születési évüket hímeztettem rá.

Ez az övem, pont nem látszódik de a hátuljára rá van hímezve a monogramom.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése