2014. április 4., péntek

Várva-várt nap *-*

Régen írtam, sajnos kedvem se és időm se volt.
Címre visszatérve, mit is vártam én ennyire?!
Mivel mással lehet kapcsolatos, mint az AGILITY <3
Holnap megyünk életünk első hivatalos agility VERSENYére :)
Már régóta terveztem, de sose jutottam el odáig, hogy nevezzek is :"D Végre rászántam magam és szerencsére nem egyedül megyek innen Kecskemétről, így fuvarom is lesz. :)
Ma megkaptam a kecskeméti-s csapatpólót is, (ami már kb. fél éve készen van, de mindig elfelejtettem elkérni... :D ) így holnap a szuper új pólóba megyek majd.
Délutánra rakták a kezdőket, pont a nagy melegbe... Buksi nem hiszem, hogy nagyon örülni fog neki a nagy bundája miatt :/ Azért remélem össze bírom szedni magam és nem lesz nagy égés xD Mollyval ma nem mentem futni, szóval holnap pörögni fog egy kicsit :S
Jövőhéten hozom majd a beszámolót a versenyről :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése