2012. november 29., csütörtök

Agility háziverseny

Sziasztok!!!Bocsi kicsit rég írtam, mert nem volt időm :(
Most sincsen sok ezért a menhelyes képeket nem tudom felrakni de itt megtudjátok nézni:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.528383103841038.122416.467069033305779&type=3

Agility háziverseny

 Oda értünk és már javában pakolták a pályát. Erika pályája volt az agility, Helláé pedig a jumping, de mindkét pályán 2 variáció volt.Egy egyszerűbb(kezdő) és egy nehezebb(haladó). 
Én ugye két kutyával voltam és persze rajtuk kívül nem volt másik kutya aki midit ugrott volna.Szerencsére Erika megkegyelmezett nekem és berakta a két kutya közé a miniket. :)

Elkezdtük bejárni Erika pályáját és én a nehezebb variációt választottam mert palánkozni akartam.

Mollyval kezdtem, amennyire csak tudtam a jó ívekre raktam de azért még párszor kisodródott :/
Teljesen jól ment csak a végén nem voltam elég gyors és lemaradtam, ezért egy megtagadást összeszedtünk az utolsó akadálynál.
Buksit leültettem  és nem eléggé mentem be ezért kikerülte az első akadályt(karika).Nem tudtam hogy ilyenkor mit is kell csinálni, de én visszaültettem, mondjuk sokkal közelebb az akadályhoz. Na és elindultunk neki nem volt semmilyen hibája és a végén most már rohantam ahogy csak tudtam.Valamiért be lassult és nem lett valami jó az ideje(ezt csak én hittem hogy nem jó).

Ez Erika pályája (Timi csinálta meg emlékezetből a pálya rajzot)

Én voltam Buksival az utolsó így nem tudtam megnézni Hella pályáján mind a két variációt.
A nehezebbet jobban megtudtam jegyezni így mind a kettőjüket ezen vittem végig.
Mollyval kezdtem. Hát annyi megtagadást szereztünk hogy kizártak minket :(( Én túl lassú voltam és nem bírtam oldalakat váltani meg ilyesmi. A végére pedig már be is kavarodtam.
Gondoltam, hogy Buksival se fog jobban menni de tévedtem.A 6-os akadálynál Buksi leelőzött és nem bírtam oldalt váltani. És a helyzet adta hogy Buksit ráküldtem a 7-es akadályra(távolugró) és egy hátul kereszt oldalváltást csináltunk *-*(miközben ugrotta a távolt csak azt mondtam magamba hogy most meg ne állj és ne fordulj vissza, most mehetsz előre, :D komolyan mintha lassított felvétel lett volna). 
Na és Buksival hibátlant mentünk :O
Nagyon de nagyon büszke voltam rá és még most is az vagyok :D

 Hella nehezebb pályája (Ezt is Timi csinálta)

Na és az  EREDMÉNYEK :

              Kezdő agility: I. Niki-Shiny  

              ( többiek mind kizáródtak :/ )

           Haladó kezdő agility: I. Natasa-Whoopie
                                     II. Anita- Molly
                                     III. Anita- Buksi


         Kezdő jumping:  I.Timi- Drazsé
                                    II. Judit- Candy
                                   III. Orsi - Dana

 
Haladó kezdő jumping: I. Anita- Buksi
                                          II. Natasa- Whoopie
                                     III. Anna- Archie





Ezek a nyereményeink :D
Az a kerek az egy házi készítésű csoki ami be volt csomagolva és 
nem tudtam hogy mi volt benne mikor kiválasztottam. 
Mind közül ez volt a legfinomabb.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése