2012. november 24., szombat

Menhelyen

2012.11.24.

Menhelyen

Ma egyedül mentem, sajnos Lili nem jött :((
Kicsit késve de odaértem a menhelyre, de még így is vártunk vagy fél órát hogy kiadják a kutyusokat. (Szegények nem tudták, hogy miért állunk a ketrecek előtt és hogy miért nem megyünk értük)
 Egyébként azért vártunk olyan sokat mert Palikát örökbe fogadták (végre :D ) és a papírmunkákat el kellet intézni. 
 
 Palika
 
Na mikor végre jöttek akkor kiderült hogy tegnap a nagykutyáknál nagy veszekedés volt :O Állítólag a husky miatt volt, 5 kutya rá támadt egyre és alig bírták őket szétszedni. Amikor kivittük őket akkor a husky-t egyből pórázon vitték sétálni :( nem futhatott a többiekkel. Na mind1 elengedtük őket és Rocky elkezdte piszkálni Bucit vagy Szandit (már nem tudom). Ezért őt megkellet fogni és kivinni...
Előkerültek a játékok és Szutyi elkezdte gyűjtögetni őket (olyan kis aranyos volt). Mikor már nem érdekelte őket a játék nagy nyugi volt és egyszer csak Lisa (a fekete kutyus) rátámadt Szandira :/ Hát elég durva volt alig bírtuk szétszedni őket :O Lisa-t pórázra kötöttük és elvittem Szandi közeléből. A futtató hátsó részére vittem hogy ne is lássák egymást. Mikor kicsit közelebb mentünk, akkor tök nyugisnak tűnt, de mikor meglátta Szandit mint aki bekattant el kezdett ugatni és rá akart támadni. Megint elvittem onnan...
Egy idő után előre mentem vele és Szandi nem tudom hogy direkt csinálta-e de kijött a gumiból és arra jött amerre mi voltunk. Hát Lisa-t alig bírtam megtartani. Ezután kivittem a futtatóból és vittem pórázon sétálni. Nem volt semmi gond vele kint, mondjuk mikor meglátta a husky-t akkor mint aki megfagyott úgy nézte.
Jó nagy köröket tettünk és kicsit megálltunk pihenni.Leguggoltam mellé és állandóan meg akart nyalni. :) (kis édes) 
Eközben azt vettem észre hogy jött két ember és Mamba-t kihozták a futtatóból hogy bemutassák nekik. Egy kis idő múlva Mamba és az egyik ember be mentek hogy elkészítsék a papírokat az örökbe fogadáshoz. *-*  Mamba is gazdis lett.

Mamba

Kicsit később vittük be ezért a kutyusokat, de sztem egyik kutya se haragudott meg érte.
A kis testű kutyákat (3-an vannak) eközben kihozták sétáltatni. És ők is nagyon élvezték ezt a napot :)
Be vittük őket és Lisa-t Palika helyére be rakták hogy ne legyen balhé.

Hát ez a szombat nem volt olyan nyugis mint az előző, de legalább két kutyust is örökbe fogadtak. :DDD
Képeket majd később hozok.



Holnap megyünk agility-re és ha sokan leszünk akkor házi verseny lesz tartva. *-*
Majd írok hogy mi volt és hogy hogyan sikerült.

 
Addig is Sziasztok!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése