2013. február 25., hétfő

Happy Birthday Buksi

Buksi tegnap töltötte az 5. életévét :)
Kicsit szégyellem magam mert elfelejtettem a szülinapját, csak este 7 körül láttam hogy a blöki.hu felköszöntötte Buksit.
Na de gyorsan benéztem a hűtőbe és találtam virslit,kevés sonkát,kefirt,tejet és a kutyás kosárban bolti kutya kekszet.
Recepteket kerestem hogy ezekből mit lehetne csinálni, de sajnos nem találtam semmit.Ezért a képzelő erőmre hagyatkoztam.Ebből az lett, hogy az edény aljára és tetejére tejbe áztatott kiflikarikákat raktam.A közepére pedig Tejbe, kefirbe áztatott kutyakekszet, amibe a virsli,sonka kockák bele voltak keverve.

Ez lett


És még csináltam nekik születésnapi sapit :)
Na és a videó sem maradhatott el :)
(Most kezdtem el gyakorolgatni a videó szerkesztést és rájönni, hogy mégis hogyan működik)


Itt a vidi: KATT!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése