2013. január 4., péntek

Bikejöring

Sajnos a szünetben nem volt hó ezért nem bírtam a kutyákkal szánt húzatni :((
Na de nem baj a jó idő miatt apát megkértem, hogy nézzük meg a bicikliket. 4 biciklink van abból egy teljesen rossz, a másikon nincs fék, a harmadik nagy nekem. Már majdnem azt mondtam hogy akkor hadjuk a fenébe nem megyek el a kutyákkal biciklizni. Na de anya biciklijén volt fék, csak kosár van az elején.Megoldottam és rá bírtam csatolni a pórázt.
Első nap csak Molly-val húzattam magam az erdőben és szuper volt. Buksival csak a faluban kerültem egyet. Második nap szintén csak Molly-val mentem el és gyakoroltam az irányokat, szerencsére ment neki. Aztán harmadik nap elhívtam a szomszédomat és úgy már ki mertem vinni mind két kutyát :D
Olyan aranyosak voltak mikor egymás mellet futottak *-*
A végén már Buksi nem húzott egyáltalán csak Molly mellet futott, sőt volt olyan is mikor már le kellet lassítani mert azt láttam hogy Molly nem csak engem húz, hanem a Buksit is :'D Szegénykém kifáradt.
Na akkor végig kocogás volt hazáig.
a következő két napban elmentünk megint, de akkor már rövidebb útra mentünk, és volt mikor Buksit átkötöttem a szomszédom, Mircsi elé. Az utolsó nap Buksi teljesen felpörgette magát, volt amikor megelőztek minket.

Képeket elfelejtettem csinálni, de remélem holnap tudok.

Jaa és utólag is kívánok mindenkinek Boldog Új Évet!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése