2012. december 25., kedd

Utolsó edzés

Ebben az évben az utolsó agility edzés volt 23-án vasárnap.Ez egy sütizős, teázós volt,  de azért egy kicsit agilityz-tünk is :D
Timit és Drazsit mi vittük ki.
Már késve indultunk és ráadásul a telom is szarakodott, ezért nem bírtam időben felhívni Timit. Na mind1 a végén csak sikerült és akkor elindultunk a pályára kifelé.Már majdnem ott voltunk és eszembe jutott hogy otthon hagytam a virslit :/. Megálltunk és gyorsan befutottam a boltba és vettem. Mikor vissza szálltam a kocsiba, akkor döbbentem rá, hogy otthon hagytam a sütit is, a LÉNYEGET!!
Elkezdtem mondogatni, hogy ilyen hülye hogy lehetek, nem hiszem el, hogy mindent otthon hagyok.
Oda értünk kb 8:20-ra. (Ennyit még sosem késtem)
A tesóm vitt  el minket. Pályát pakoltunk és aztán elkezdtük bejárni.Ekkor el ment bevásárolni.
Mikor vissza jött épp a pályán futottam valamelyik kutyámmal(nem emlékszem h melyikkel).És oda mentem a sütis asztalhoz és mit látok? Ott van a SÜTI amit én készítettem. :DDDD
A pálya nem volt könnyű, sőt nekem kimondottan nehéz volt.
Amikor pihi volt akkor frizbiztünk egy kicsit Mollyval és trükköket gyakoroltam mind2 kutyával.
Az edzésről ennyit.



Sajnálom, hogy eddig nem írtam, de se kedvem, se időm nem volt.
Megpróbálok többet írni, de nem ígérek semmit.Azt legalább be bírom tartani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése